We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right...

Sunday, February 27, 2011

MSSDT : Bola Sepak Bawah 15 Tahun - Detik-detik Kejuaraan SMKUT

       Kejohanan Bola Sepak Majlis Sukan Sekolah Daerah Tawau (MSSDT) yang berlangsung selama  5 hari bermula pada 22-26 Februari  2011, telah  memberi harapan dan kegembiraan kepada SMK Umas-Umas, Tawau (SMKUT) sekali lagi apabila pasukan bawah 15 tahun telah bergelar juara. 

        Pasukan Bola Sepak bawah 15 Tahun SMKUT telah masuk ke pusingan akhir  menentang SMK Jalan Apas (SMKJA) yang telah berlangsung pada petang tadi, 26 Februari 2011 di padang SMK Balung. SMKUT layak ke pusingan akhir setelah menewaskan pasukan SMK Kabota yang juga berlangsung pada pagi tadi dengan jaringan 3-0. 

       Kejuaraan pada tahun 2011 ini merupakan kejuaraan kali ke-2 yang disandang oleh SMKUT secara berturut-turut. Moga SMKUT terus ke arah kecemerlangan pada masa akan datang. Syabas dan tahniah buat semua pemain, jurulatih dan pengurus pasukan!!! Go Go UMAS!!!




















2 comments:

Anonymous said...

Sayangnya, setiap rembatan ke gawang hanya dapat N90 rakamkan dari sudut tepi padang. Kalau N90 dapat rakam dari belakang gawang tentu nampak lebih beraksi. Tapi takut pulak nanti bola tersasar kena kat kamera... hee hee

N'dninety said...

hihi..betul tuh tupai...kang kena bola, ilang saham aku..(kamera xpa lagi)..:p