We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right...

Sunday, May 29, 2011

Lagu Keramat Sepanjang Zaman - Guru Malaysia [ Selamat Hari Guru, Cikgu! ]

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera buat pelawat-pelawat blogku yang suam-suam kuku kambing ini...Rasanya dah sebulan aku tak update blog. Nak kata bz, emmmmm... tak la jugak sebab aku masih punya masa layan aplikasi yg lain dalam cyber. Nak kata tiada bahan nak dikongsikan, tidak jugak...mungkin sebab faktor mood kot....hihihi...

Okla just forget about it...Kali ini aku cuma ingin kongsikan video yang aku kira pembangkit semangat buat orang-orang di luar sana yang bergelar seorang guru....Ya...16 Mei adalah tarikh keramat bagi memperingati jasa-jasa dan pengorbanan seorang guru iaitu HARI GURU...(tidak bermakna pulak tarikh-tarikh lain kita tidak ingat jasa-jasa guru...betul tak?? :). Walau pun tarikhnya dah lama berlalu, tapi auranya tetap ada. Dan kesempatan ini jugak aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU buat semua guru-guru seMalaysia walau di mana anda berada, terutamanya cikgu-cikgu yang pernah mendidikku di SK St Patrick,Tawau dan SMK Kuhara, Tawau serta para pensyarah-pensyarah yang mengajar dan membimbingku semasa di Politeknik Kuching Sarawak dan Universiti Malaya, KL. Jasa dan pengorbanan cikgu tidak ternilai harganya. Terima kasih buat semua...tanpa anda siapalah saya sekarang ini... TERIMA KASIH CIKGU!

3 comments:

jazz said...

Selamat hari Guru!!!!...kekekeke

N'dninety said...

@ jazz : mei dah lame berlalu.now tragedi oktober la pulak.hihi

jazz said...

suke ati teman le nk wish bulan bape pung!!!.. janji tinggei jejak tengah rajin kah3